Відключення Adblue

AdBlue використовується для зниження викидів NOx в транспортних засобах, оснащених системою SCR

AdBlue перетворює шкідливі NOx у відпрацьованих газах транспортного засобу з дизельним двигуном в безпечні азот і пар, значно знижуючи при цьому викиди оксидів азоту (NOx), які є головним джерелом забруднення атмосфери і ведуть до утворення смогу в містах. Відповідно до досліджень, проведених Всесвітньою Асоціацією Здоров’я, викиди NOx здатні посилювати астму.

З 2005 року європейське законодавство з дизельних транспортних засобів вимагає значного зниження викидів NOx. Виробникам транспортних засобів і, насамперед, великовантажних транспортних засобів довелося модифікувати системи випуску відпрацьованих газів на своїй техніці. Все більша кількість автомобілів з дизельними двигунами, трактори та інша позашляхова техніка тепер також оснащуються системою SCR.

AdBlue являє собою безпечний і легкий у використанні продукт. Це не паливо, не паливна добавка, а розчин сечовини високого ступеня очищення, який заливається в призначений для AdBlue бак на транспортному засобі і який підлягає дозаправленню, якщо про те сигналізує відповідний індикатор на панелі приладів. AdBlue не є небезпечною, оскільки не горить і не вибухає. Цей продукт класифікований як рідина, що транспортується з мінімальним ризиком. Якщо ви пролили AdBlue на руки, просто ретельно промийте їх водою.

Відключення Adblue (Відключення сечовини) – це експлуатація Вашого автомобіля:

–без втрати потужності;

–без підвищення витрати палива;

–без кодів несправностей;

–оборотний процес, в разі необхідності працездатність системи SCR повністю відновлюється (у тому числі і своїми силами).

Плюси працюючої системи SCR:

Працююча система SCR знижує токсичність вихлопу в рамках норм EURO V.

Для чого проводити відключення сечовини ?:

Вихід з ладу компонентів системи SCR:

–призводить до дорогого ремонту системи SCR і, на жаль, на території України не так просто знайти фахівця з її ремонту;

–призводить до втрати потужності на 40%, двигун не розвиває обороти вище 1600 об / хв;

–рідина AdBlue дуже небезпечна.

При цьому на практиці справна система SCR призводить до:

–при заправці додаткової рідиною (Adblue – запатентована назва), яку на просторах нашої країни не скрізь можна купити, а якщо і можна – то якість її залишає бажати кращого, при цьому її витрата складає від 5 до 7% від витрати палива;

–досить різкого неприємного запаху вихлопу (скоріше навіть противному);

–Adblue замерзає при -11;

–Adblue токсична, викликає хімічні опіки при попаданні на шкіру;

–При нагріванні бака з AdBlue утворюються пари аміаку, при вдиханні яких відбувається подразнення кожи та слизових оболонок очей;

–За технологією виробника, якщо при заправці ADBLUE ЕТА рідина потрапляє на електропроводку – НЕ ЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ, ЩО ЦЕ ЗА ПРОВІД, ЙОГО ПОТРІБНО ВІДРАЗУ відрізати, тому що сечовина поширюється зі швидкістю 40 см на годину в мідному дроті;

Які плюси відключення сечовини в нашому сервісі?

– ніякої загрози працездатності Вашому автомобілю, т.к. ми не втручаємося в роботу блоків управління;

– відключення Adblue не помітне для систем діагностики;

– відсутність витрат на заправку Adblue, т.к. фізично вся система відключена;

– витрати на деактивацію SCR (Відключення сечовини) окупаються з повна, за рахунок відсутності необхідності обслуговування і ремонту компонентів системи SCR;

– з’являється можливість демонтажу компонентів системи SCR і їх продажу

Back to top