У повітряних парах, які «спалюються» в ДВС, є не тільки кисень. В атмосфері знаходиться досить багато азоту, і на нашій планеті він найчастіше перебуває у вільному стані. Через те, що це інертна речовина, в звичних умовах вона буде вступати в реакцію лише з літієм.

Двигун зовнішнього згорання можна назвати окремим випадком для теплового приладу. Виробники хочуть домогтися максимальних показників ККД двигуна. Тому тиск і температурний режим, при яких спалюються вуглеводні, намагаються зробити якомога вищими. Від цього і залежить характер відпрацьованих газів. Але є і обмеження – «теплова міцність».

Важливо врахувати, що азот є інертним газом. І коли тиск і температура досить високі (вище 2300 К), він буде окислюватися. Чим більшою виявиться концентрація кисню, тим більше вийде оксидів. У подібного рішення є істотний недолік. Менша кількість кисню призводить до того, що двигун «задихається», тому його продуктивність погіршується.

Що являє собою клапан EGR і для чого він потрібен?

Так називають систему, в якій рециркулюють гази. Клапан EGR потрібен для того, щоб в складі цих відпрацьованих газів було якомога менше оксидів азоту. Це можливо, адже їх частина буде знову потрапляти у впускний колектор. За рахунок такого процесу знижується відсоток кисню в складі повітряно-паливної суміші. Завдяки цьому починає утворюватися менше оксидів азоту. Тому потужність двигуна падає – і він стає менш ефективним.

Саме через раптове падіння потужності і крутного моменту неможливо просто так постійно входити в систему пуску. Процес контролюється за рахунок механічного клапана EGR. Залежно від навантаження приводного пристрою він дозує кількість вихлопних газів назад в циліндри. Вони надходять в пускову систему в моменти, коли водій не повідомляє про потребу в потужності. Зазвичай це відбувається в діапазоні середніх швидкостей обертання.

Якщо натиснути педаль акселератора до упору, це призведе до закриття вихлопу. Тоді навантажений двигун зможе «дихати» повноцінно. У більшості двигунів клапан також перекриває подачу вихлопних газів під час холостого ходу. В іншому випадку обороти можуть небезпечно наблизитися до резонансної швидкості. При ній великі вібрації зменшать термін служби кривошипно-поршневої системи.
im1 - Відключення клапана EGR

Відключення клапана EGR у Львові

Багато хто вважає, що краще провести видалення клапана в дизельному двигуні. Такої позиції дотримуються і екологи. Видалення системи призведе до того, що рівень NOx стане вище. При цьому відсоток виділеного вуглеводню, а також викидів сажі або газів (вуглекислого і чадного) значно знизиться. Видаливши EGR, ви також зможете економити на паливі.

У яких випадках обов’язково необхідно відключення клапана EGR?

Фахівці компанії MSauto часто рекомендують не видаляти клапан, а зробити його програмне відключення. Наприклад, це відноситься до тих транспортних засобів, чий пробіг 100 тисяч кілометрів і вище.
Також варто вибрати варіант відключення клапана EGR, якщо він зламався і при менших пробігах. Компанія MSauto зможе надати таку послугу у Львові якісно і оперативно.
im3 - Відключення клапана EGR

Програмне відключення клапана EGR

Продукти горіння будуть повертатися в колектор при великому пробігу. У них є багато різноманітних брудних сумішей, чиє утримання перевищено. Вони перемішуються з картерами газу і створюють товсті смоляні шари на руховому клапані, впускному колекторі і EGR. Через це в колекторі істотно зменшується пропускний розтин. Процес впливає на рухову потужність – вона падає.

Щоб цього не допустити, краще виконати програмне відключення EGR. Коли потрібно очистити клапан і впускний колектор, не обов’язково розбирати двигун. Фахівці MSauto радять проводити процедуру відключення хоча б раз на 60 тисяч кілометрів пробігу. Ми зможемо виконати її недорого і швидко.

Доступ до клапану рециркуляції відпрацьованих газів зазвичай досить утруднений. Щоб пробратися до нього, необхідно розібрати впускну систему. Тому для профілактики варто виконати відключення клапана EGR, прагнучи уникнути подальших проблем в майбутньому. Цей тип модифікації неможливо виявити жодної з діагностик під час обов’язкового технічного огляду.

Відключення клапана – вкрай важливий момент, адже якщо в EGR-системі виникнуть помилки, то це може негативно позначитися на працездатності машини. Транспортний засіб здатен перейти в аварійний режим. Якщо відключити систему, то ви зробите двигун більш надійним і зможете бути більше впевненими, що автомобіль буде працювати справно.

P0400 – Exhaust gas recirculation system: malfunction
P0401 – Exhaust gas recirculation system: capacity too low
P0402 – Exhaust gas recirculation system: capacity too high
P0403 – EGR valve-N18: malfunction
P0404 – Exhaust gas recirculation system, control range
P0405 – Temperature sensor in the exhaust gas recirculation system-G98: signal too low
P0406 – Temperature sensor in the exhaust gas recirculation system-G98: signal too high
P0407 – Exhaust gas recirculation potentiometer-G212: signal too low
P0408 – Exhaust gas recirculation potentiometer-G212: signal too high
P046C – CExhaust Gas Recirculation Sensor “A” Circuit
P0487 – Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Circuit
P0488 – Exhaust Gas Recirculation Throttle Position Control Range/Performance
P2141 – Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit Low
P2142 – Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit High

0
Клієнтів
0
годин тюнінгу
0
Чашок кави
0
Всього проектів
0
Замірів
dtsmod.com